Outfit: Tančící v midi

září 28, 2015

Léto nás definitivně opustilo a začaly padat první podzimní listy. Než však vytáhnu teplý kabát a nasadím kozačky, rozhodla jsem se nafotit ještě jeden "přechodný" outfit. Jako lokalitu jsme tentokrát vybrali architektonicky velmi zajímavý tančíčí dům v Praze. 

K nafocení outfitu jsem si oblíkla pruhovanou midi pouzdrovou sukni s vysokým pasem z Manga. Když jsem na ni narazila v Mangu, byla úplně poslední a moje velikost - no není to náhoda?! :-) Dělá mi užší pas a celkově hezčí postavu, navíc je jak střihově tak designově zajímavá a prostě mě baví.

Po dlouhé chlupaté vestě jsem snila od té doby, co jsem ji zahlédla na jedné slečně v OCéčku. Byla to jednoduše TA vesta. Nakonec jsem ji objevila v H&M. Délkou originální, místo klasických chlupů třásně. Můžu si ji vzít prakticky ke všemu - jak k slim džínům, tak k sukni či na šaty.

Co se týče doplňků, prstýnky jsem objevila v H&M a baví mě, jelikož mají zajímavý design a dají se velikostně přizpůsobit. Hodinky CLUSE z Bonami jsem dostala od Lukáška a jsou mým nejvýraznějším a nejoblíbenějším šperkem. No a nakonec náušnice ulovené v Lindexu. Kabelku shopper z C&A jsem si vzala proto, že se do ní vejde hodně věcí, je střihově jednoduchá a bez zbytečných rušivých detailů. Boty jsem zvolila černé polokozačky z Deichmanna.










Vesta: H&M
Triko: H&M
Sukně: Mango
Boty: Deichmann
Hodinky: Cluse
Prstýnky: H&M
Kabelka: C&A















Související

3 komentářů

  1. Ta vesta se mi fakt líbí, asi v ní je taky pěkně teploučko :) Tmavá zelená na sukni a tvoje vlasy si skvěle notujou. :)

    Janina
    http://bloggopis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Wau! Tohle je vážně super outfit! Moc se mi líbí! Tleskám! Jsi nádherná ženská <3
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat