Outfit: Se seersuckerem

srpna 02, 2015

Mému dnešnímu outfitu dominuje sako s tzv. seersuckerem. Tedy s tkaninou se střídavě světlemodrými a bílými pruhy. Právě toto barevné provedení je seersuckerskou klasikou. Ve světe jsou k nalezení také další barvy, přičemž vždy se jedná o světlejší odstíny kombinované s bílými pruhy. Sako jsem nedávno ulovil ve slevách Marks and Spencer, kde bylo slevněné z 4699 Kč na  499 Kč. No nekupte to. 

Pod sakem mám extrémně příjemnou světle modrou košili od neapolské značky Errico Formicola. Itálii reprezentují v outfitu také kalhoty Baronio Uomo, značka kterou jste mohli zahlédnout již v pár předchozích outfitech. 

V rámci letního obutí mám znovu baťovské tassel loafers, které mě opravdu baví více a více. Celý outfit je v několika odstínech modré, přičemž tuto blue symbiózu rozbíjím mnou ručně ušitým bavlněným kapesníčkem s květinovým vzorem za velké podpory zelené. Taková džungle v kapse. 




Sako: Marks and Spencer
Košile: Errico Formicola
Kalhoty: Baronio Uomo
Kapesníček: Aj laf fešn
Boty: Baťa














Související

2 komentářů

  1. to sako teda vyzerá dosť dobre a všeobecne vydarené fotky, páči sa mi svetlo a prostredie :)

    OdpovědětVymazat
  2. velmi dobre to k sebe ladi :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat