Nový přípustek do šatníku - Kravaty Tie Rack

dubna 07, 2015

Opět se mi podařil parádní úlovek, kterým jsem si rozšířil svou sbírku kravat. Získal jsem tři úplně nové kravaty s kapesníčkem. Původní cena cca 2400 Kč, já získal cenu 500 Kč. Dvě kravaty jsou ze 100 % hedvábí, třetí kravata je součástí bavlněného setu s kapesníčkem. 

Všechny kravaty jsou značky Tie Rack. Trochu jsem si lámal hlavu nad tím, jak je možné, že někdo prodává kravaty takhle pod cenou. Trochu jsem si zagooglil a našel, že řetězec Tie Rack nedávno zavíral své pobočky po celém světě, přičemž  zachoval pouze internetový prodej. U nás měl prodejny v Praze v galerii Myslbek, v OC Zličín a na letišti Václava Havla. V rámci rušení poboček údajně Tie Rack nabízel zboží za velice likvidační ceny jako např. u hedvábných kravat, kus za 99 Kč. Můžu se tak domnívat, spíše jsem si jistý, že z této akce pochází původně i můj nákup.

Řekněme si nyní něco o značce Tie Rack.
Tie Rack je britská společnost, která se specializuje především na prodej kravat, šál, manžetových knoflíčků aj. Tie Rack založil r. 1981 Roy Bishko, který otevřel svou první pobočku v Londýně na Oxford Street, následně na letišti v Glasgow. Postupně měl Tie Rack více něž 450 obchodů v 26 zemích.  Těžko říci kolik jich zůstalo nyní, možná dokonce žádný. Tie Rack pobočky zavřel údajně z finančních důvodů, což se mi jeví jako velice zvláštní, když pomyslím na to, že mezi klienty Tie Rack se řadily i jména jako princezna Diana či George Bush starší aj.

Úlovek první, kravata ze 100 % hedvábí.


Tie Rack

Úlovek druhý, také kravata ze 100 % hedvábí.


Tie Rack

Úlovek třetí, bavlněný set. Set je to pěkný, pouze  jsem trochu zklamaný z toho, že kapesníček je ze stejné látky/stejného vzoru jako kravata. Je to prvoplánové, laciné, bez fantazie a moc dobře nerozumím, proč se tomuhle Tie Rack propůjčil. Nejspíše takhle jen fungují všechny sety, s tím však zkušenosti nemám.

Kapesníček by se měl stylově hodit ke kravatě, ale měl by být vždy odlišný. Každopádně odděleně mi tenhle set moc dobře poslouží.

Tie Rack


Líbí se vám tehle kravatový úlovek? Máte nějaký podobný? Podělte se o něj v komentáři.












Související

1 komentářů

  1. Úlovky skvělé, hlavně ty horní dva! Myslím, že je to dobrá volba. A co je nejlepší, že Tie Rack opět funguje, byť jen takto jako on-line shop!

    OdpovědětVymazat