Michael Kors aneb dárek k narozeninám

dubna 09, 2015

Rok se s rokem sešel a já jsem zase o rok starší. Úspěšně jsem odpromovala, našla si novou práci, proběhla žádost o ruku (samozřejmě jsem řekla ANO) a společně s mým úžasným mužem jsme založili tento blog. Dárečků jsem dostala hodně, ale nejvíce mě nadchly dva. A to dárek od mé nejlepší kamarádky ve formě rozjasňovače High Beam od Benefitu, po kterém jsem už dlouho tajně toužila a od muže úžasnou, krásnou, multifunkční, prostě dokonalou peněženku a crossbody v jednom od Michaela Korse. Uběhlo pár minut, než jsem byla schopná zavřít údivem otevřenou pusu a vlepit tomu mému chlapákovi tu největší a nejsladší pusu.

Pojďme se tedy podívat na Michaela jako značku trošku blíže.

Michael Kors:
Michael je světoznámý, často oceňovaný návrhář luxusního oblečení a doplňků. Jeho neuvěřitelné nadání, smyl pro glamour a bystré oko pro nadčasovou eleganci ho dostalo mezi přední příčky světoznámých návrhářů a jeho společnost se tak rychle rozvíjí. Společnost nese jeho jméno a byla založena již roku 1981. Momentálně jsou jeho oblečení a doplňky označovány štítky Michael Kors Collection nebo jednoduše Michael Kors.

Obchody Michaela Korse naleznete po celém světě včetně některých nejprestižnějších měst jakými jsou New York, Beverly Hills, Chicago, Londýn, Miláno, Paříž, Mnichov, Istanbul, Dubaj, Soul, Tokio, Hong Kong, Šanghaj a Rio de Janeiro.

Mezi jeho produkty patří doplňky, obuv, hodinky, šperky, pánské a dámské oblečení, brýle a celá řada parfémů.

Michael je také velkým filantropem, který již 20 let bojuje po celém světě proti hladu. Spolupracoval s humanitární organizací  New York , která distribuovala jídlo lidem s HIV/Aids, rakovinou či dalšími vážnými nemocemi. V roce 2013 začal spolupracovat s OSN, s organizací United Nations World Food Programme (WFP), která se zabývá potravinovou bezpečností. Navrhl pro ně limitovanou kolekci hodinek Watch hunger stop, jejichž část výtěžku (25$) jde právě na podporu organizace WFP.

Michael vyrábí a chce vyrábět luxusní zboží, avšak jeho ceny tomu momentálně příliš neodpovídají. Má zájem o to, aby se jeho výrobky dostaly i mezi širokou veřejnost a ne pouze zámožným lidem a to se mu, jak se zdá, stává osudným. Bohužel ve špatném slova smyslu. Zájem o jeho značku ve Spojených státech pomalu upadá a to právě kvůli nízkým cenám, které značku Michael Kors dělají pro mnohé nezajímavou a ztrácí tak na exkluzivitě. Díky Evropě a Číně se však jeho značce stále daří, naopak například Calvin Klein začíná zdražovat a kabelky Chanel seženete nově až o 20% levněji, ale pouze v Číně, Rusku, Vietnamu nebo Koreji. Naopak v Evropě bude Chanel zdražovat.

Já osobně dávám přednost designu, funkcionalitě a kvalitě a to Michael Kors splňuje. Pokud výrobek vše splňuje a ještě je navíc za rozumnou cenu, vytvoří se mi na rtech rohlík, vyvalí se mi adrenalin, rychlostí blesku vytahuji peněženku a jsem v té chvíli nejšťastnější osobou na světě.

Tentokráte vytáhl peněženku můj muž a za to mu strašně moc děkuji a miluji.

Michael Kors crossbody

Michael Kors crossbody

Michael Kors crossbody

Michael Kors crossbody

Michael Kors crossbody











Související

3 komentářů

  1. Wow, ta je vážně nádherná!!! Tiše závidím :-D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hýčká si mě :-) Btw. máš super blog. Z tvých receptů často čerpám, skvělý :-)

      Vymazat
  2. No popravdě o tyhle značce čtu poprvé :D No ono to bude tím že se nesnažím kupovat nějaké drahé značky spíš takovou tu klasiku a podporovat třeba české produkty jak třeba takové tak i třeba místní potraviny a podnikatelé. A mám ráda věci které mají více využití jak třeba funkční tak i sportovní.

    OdpovědětVymazat