Benefit Cosmetics

března 07, 2015

Pouhé hození mince změnilo životy sestrám Fordovým a několika miliónům žen.

Sestry Fordovy se narodily v Indianě a poté se kvůli modelingu přestěhovaly na západ. Věděly ale, že se modelingem nemohou živit donekonečna a tak jednoho dne nasedly do vagónu a vydaly se směrem na západ do San Francisca. Přemýšlely, do čeho by měly své vydělané peníze investovat a rozhodly se otevřít roku 1976 svůj vlastní butik s kosmetikou The Face Place. Rozhodnutí, založit si vlastní butik, byl pouze na základě „hození si mincí“ – panna kavárna, orel butik. Padl orel, otevřely si tak butik a začaly prodávat kýčovitě balené a prapodivně pojmenované produkty, aby se hlavně odlišily od jiných kosmetických značek. Jean se stala kreativní vizionářkou společnosti a Jane byla charakterizována jako důvtipná obchodní expertka.  Jejich motto je: „Makeup doesn´t have to be serious to look good“.  Jejich produkty začaly být velice populární a jejich společnost tak rapidně rostla. Roku 2008 se dcera Jean Maggie a neteř Jane Annie zapojily do rodinné společnosti. Nyní můžeme najít obchody s Benefit kosmetikou ve více než 30 státech.

V současné době sestry Fordovy stále fungují jako spoluzakladatelky Benefit Cosmetics.

Jejich první produkt vznikl roku 1977 a byla to tvářenka a rtěnka v jednom pod názvem Rose tint (nyní Benetint). Tato originální lahvička byla původně vytvořena pro exotické tanečnice v barech a nyní je nejprodávanějším produktem značky Benefit. Prodalo se jí již přes 10 milionů.

Roku 1989 byla jejich nabídka produktů rozšířena, vznikl prodejní katalog a zaměřily se na distribuci. Roku 1990, po návratu Jane z Itálie, přejmenovaly svůj butik The Face Place na Benefit. V roce 1991 otevřel Benefit svůj první obchod v americkém obchodním domě Henri Bendel v New Yorku. Díky velkému úspěchu v USA Benefit expandoval roku 1997 do Londýna do obchodního domu  Harrods. O rok později  rozjel Benefit webové stránky. Roku 1999 se společnost dostala do prestižního francouzského koncernu LVMH (Louis Vuitton, Moët et Chandon, Hennessy), který je majitelem více jak 60 obchodních značek luxusního zboží. Roku 2003 otevřel Benefit v Macy´s v San Franciscu svůj první „Brow bar“, který se specializuje na úpravu obočí.

World Famous Neutrals
Bylo mým snem a přáním mít doma aspoň jedny stíny od Benefitu a poštěstilo se. Dostala se mi do ruky tahle úžasná kazetka (kit) od Benefitu se čtyřmi pydrovými očními stínami a dvěma krémovými. Použitím těchto stínů vytvoříte krásný přírodní look. Stíny neuvěřitelně drží a jsem s nimi více než spokojená. Za mě 1.

Benefit Cosmetics


Pokud si nevíte rady, který stín kam nanést, nemusíte si zoufat. V kazetce najdete dokonce i rady a tipy jaký stín a kam použít, aby byl výsledný kukuč tip top.

Benefit Cosmetics

High beam
Mám skvělou nejlepší kamarádku a ta mi k mým narozeninám nadělila tenhle úžasný perleťový zvýrazňovač a tímto jí za něho strašně moc děkuji. Krásně drží, má hezkou barvičku a pokud se nanese tam, kam má, podtrhne krásně vaše rysy. Za mě 1+.

Benefit Cosmetics

Girl meets pearl
Tento vzorek zvýrazňovače jsem si odkoupila a musím říct, že mě velice zklamal. A to ne jen barvou ale především tím, že jeho trvanlivost je značně krátkodobá a musíte nanášet znovu. Jinak řečeno - za hodně peněz, přemálo muziky.

Benefit Cosmetics











Související

2 komentářů

  1. Vypadá pěkně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hezký den, můžu se vás zeptat. Nevíte, jaké má tahle kosmetika složení? Docela mě zaujal příběh té značky, ale jestli je ve složení hodně chemie, tak bych to bohužel nemohla používat. Začala jsem používat tuhle dekorativní přírodní kosmetiku a zatím mi přijde, že pleť je za to vděčná.

    OdpovědětVymazat