Dostal jsem na Valentýna historické napínáky do bot

února 15, 2015

Jelikož jsem muž hodný, dostal jsem na Valentýna od Míši baťovské lipové napínáky do bot z předválečného období.

Napínáky do bot jsou základem v péči o boty. Nošením bot vznikají na povrchu mimo jiné také nevzhledné záhyby, bota se tak deformuje. Napínáky pomáhají botu udržet v původním stavu, vysávají pot a vlhkost. Možná znáte starou dobrou fintu, kdy se při zmoknutí vycpávají boty novinami. Jak jsem již zmínil, napínáky dokážou také absorbovat vlhkost a boty vám po uschnutí mnohem lépe udrží tvar. Napínáky nejsou určeny jen pro koženou obuv, pomůžou každému materiálu. Boty vám tak déle vydrží a budou vypadat stále k světu.

A níže mám pár fotografií mých baťovských napínáků na baťovských oxfordkách.

napínáky do bot






Související

2 komentářů

  1. Ty boty vypadají fakt dobře. To jsem netušil, že baťa takhle umí. Jak jsi s nimi spokojený? (boty)

    OdpovědětVymazat